11 Ocak 2011 Salı

Rujlara dikkat!




Rujların içinde kansorejen madde 'kurşun' bulunuyor..kiminde az kiminde çok. özellikle kalıcı rujlara dikkat etmek gerekiyor ki bunlarda bu maddeden çok kullanılıyor.
rujunuzda kurşun olup olmadığını anlamak için yapmanız gereken basit..
elinize sürün daha sonra altın bir yüzüğü bu rujlu bölgeye sürtün..rengi siyaha doğru giderse durum vahim :)
aklıma geldi ve denedim..
pastel marka siyahlaşırken maxfactor rujumda hiç bir değişiklik olmadı.
bir kaç markayı daha deneyeceğim..
bu bağlamda rujlu dudaklarla öpüşmeyi seven erkeklerin vay haline :)
eşinizin veya sevgilinizin ruj markasına dikkat edin :))

4 yorum:

cicibebe dedi ki...

ee şimdi denedim ama hiçbirinde siyahlaşma olmadı :( ben mi beceremedim yoksa pazardan aldıgım bi rujda dahi kursun yok mu :)) kararıncaya kadar mı sürtüyoruz altını?

STİLETTO dedi ki...

cicibebe; siyahlaşma olmaması iyiye işaret. ya kurşunu çok az yada hiç yok.
az önce bende avon markaya denedim ve siyahlaşmadı :)

zaten araştırdığıma göre bilinen en kaliteli markalarınkinde siyahlaşma oluyormuş. kalıcı olması için kullanıyorlar sanırım.

hızlı hızlı üzerine silgiyle siler gibi sürt zaten hemen kararıyor kararacak olan.

berrin..

cicibebe dedi ki...

valla avon, oriflame, maybelline, golden rose ve nars denedim hiçbiri de kararmadı.. ben de yapamıyorum diye digerlerini denemedim :D halbuki golden roselar aşırı kalıcı ama kararmadı :S

STİLETTO dedi ki...

kararmaması daha ıyı işte :)