26 Nisan 2012 Perşembe

al makası tarağı gel!

neden mi? işte bu yüzden :)


yani iyisin hoşsun hatta seviyorum seni ama neden bu saçlar! böyle..hadi diyorum ilim adamısın saçla başla uğraşacak halin vaktin yok, çevrende hiç mi kimse söylemiyor tependeki kuş yuvasını budamanı :) işte ne olursan ol hayatında adam akıllı bir kadın olmalı insanın :) şöyle çekip çevirecek :)




ya buna ne demeli! hadi diğeri ilim adamı ya sen :) seni de çook seviyorum ama olmuyor böyle ..çek şu perçemi gözünün önünden..ne mana şimdi o..isyandasın anladık ama bu isyanı bastırmak gerek iki makas bi tarak darbesiyle :)



survivor cevher, yani sana söyleyecek hiç bir şey bulamıyorum..bu saçla dünyanın en yakışıklı erkeği olsan nafile :)

alıp makası üçünüzü de kırt kırt kesmek istiyorum..bu zulme son verin :) uzuuuunnn aradan sonra kafasına topuklu ayakkabıyla vurulacaklar lıstesıne sızı alıyorum..





Hiç yorum yok: