3 Aralık 2010 Cuma

Bakır kızıl'a ne dersiniz?


Daha önce saçlarını hiç boyatmamış, bu konuda oldukça tecrübesiz aynı zamanda zor beğenen biri var karşınızda :)
Beyaz tenli ve koyu kestane tonunda saç rengi var ve eğer gözünü karartırsa bu tonlardan birine geçiş yapacak :) Kızıl zor bir renk denir her zaman aynı zamanda iyi bir kuaför bulmak da..
ilk resimdekini oldukça beğendim yakışacağını da düşünüyorum ama ilk etapta daha koyu bir tonla mı başlamak gerekir? sanki üçüncü resim başlangıç için daha iyi ne dersiniz?
Bakır kızıl sevdim bunu, şimdi tek eksik olan cesaret ve akılcı öneriler :)

6 yorum:

Alya dedi ki...

Ben olsam bir ilk olarak kalmaya devam ederdim.:) Boya değmemişse kesinlikle boyatma saçlarını.Bu renkler doğal renkler değil,en doğalı kendi rengimiz.Çakma sarışınlardan,röfleli saçlardan farkı kalmayacak doğallığımızı yitieceğiz yoksa :) Bende saçlarını hiç boyatmadım.

STİLETTO dedi ki...

ALYA; aslında bende bu ikilemdeyim ama değişiklik istiyorum :) yakışacağını da düşünüyorum..
röfle ile işim olmaz zaten..
hevesimi aldıktan sonra tekrar özüme dönerim nasılsa :)
teşekkür ederim yorumun için..


berrin..

Aylin Ünlü dedi ki...

Berrin'cim,

zamanında bakır rengi kullandım biliyorsun,oldukça güzel duran ama devamlı makyaj isteyen (en azından kesinlikle allık) bir renk...İlk etapta 15 günde bir boyatman gerekecektir çünkü ilk boyamalarda hemen akma yapacaktır.Rengi oturttuğunda ise doğal bir görüntü yakalayacaksın ve eminim sana çok ama çok yakışacak...Ton olarak koyu bir tonla başlamak istemesen dahi başlamak durumunda kalacaksın çünkü saç rengin koyu ve hemen açık bir bakıra dönüşmesi mümkün değil.
Bu arada kendimi uzman zannettim bir an ama saç rengi konusunda yabana atılmayacak kadar tecrübem var :)))

Mucuksssx

STİLETTO dedi ki...

aylin; elbette uzman sayılırsın..ben bile gerçek saç rengini bilmiyorum :))
bu hafta içi kuaförümle görüşeyim o zaman öyle 15 günde bir boyatmam gerekecekse beni kasar bu iş :)
periyodik şeylere gelemiyorum :P
neyse olmadı kendi saç rengimin tonlarıyla gölge ile başlarım..

teşekkür ederimmm ;)

Alya dedi ki...

Bence bu kadar zahmete girmeye değmez.:)

Makyaja kanmayan erkek,bilinçli tüketicidir :) yazınız aklıma geldi.Kendinizi kandırmayın bence.Bana sanki bir kandırmaca gibi geliyor :)

STİLETTO dedi ki...

alya; 15 günde bir boyatma zahmetine giremeyecegımı yazmıstım zaten..
tüketiciyle işim olmaz, sadece kendim için bir değişiklik isteği :)