28 Aralık 2010 Salı

ikibin on kırmızı don :)

Yılbaşı gecesi kadınların uğur getirsin diye giydikleri kırmızı iç çamaşırı (don:) çılgınlığını bilmeyen yoktur. En azından kendi adıma bu güne kadar bir kaç defa hediye aldım bir defa da bana hediye edildi :)
Uğuruna inanıyor muyum..elbette hayır ama giymekte de sakınca görmüyorum :)
bu tarz şeyler basit küçük eğlenceler mutluluklar için zaten..
1956 yılında amerikalı bir iç çamaşırcının elinde yığınla kırmızı çamaşır kalmış ve onları bir şekilde satmak için böyle bir kampanya uydurmuş işin aslıda bu..bir deli kuyuya taş atmış anlayacağınız :)
çok şık/şirin minik kutu yada paketlerde satışa sunulan kırmızılardan alıp samimi espriden anlayan arkadaşlarınıza hediye edebilirsiniz..
keşke bir anket yapıp o gece türkiye'de kaç kişinin kırmızı olduğunu bilebilseydik :))
a..yılbaşı gecesi hiç kırmızı don giydiniz mi?
b..asla giymem diyenlerden misiniz?
c..hediye eden olursa giyerim diyenlerden misiniz:)))

4 yorum:

Topuklu Pollyanna dedi ki...

d)bu espriyi hiç bir sene kaçırmadım efendim eheueheu :)))
Mükemmel bir süregelen durum bu bence,hem keyifli hem de esprili :)

STİLETTO dedi ki...

uygulamaya devam o zaman :D

hedonistt dedi ki...

aslında çoğu özel gün ticari amaçlı zaten ama yine de böyle şeyler rutin giden hayata renk katıyor diye düşünüyorum, kırmızı da bu renklerden biri :))

STİLETTO dedi ki...

SANA KATILIYORUM, HEDONİST..

sevgiler..


berrin..