15 Aralık 2010 Çarşamba

Kadınlar her zaman çok şey istemezler :)

 Sanılanın aksine çok şey istemeyiz, ufak şeyler mutlu eder bizleri :)
mesela son günlerde benim olmasını istediğim üç şey var..
ilki yine son zamanlarda çok moda olan ve bence tırnaklarda harika duran lacivert oje..en kısa zamanda bir tane edineceğim..
 Diğeri kar tanesi biçiminde bir kolye..bunu ciddi anlamda istiyorum. Aslında uzun zamandır var aklımda. Beyaz altın olanları 200 ile 600 tl arasında (ortalama) gümüşleri ise 30 tl civarında.
kışı çok seven ve bir kış kadını olan ben bunu zevkle takabilirim :) hatta benim olduktan sonra boynumdan hiç çıkartmayabilirim..
ne kadar şık öyle değil mi?
 ve sonuncusunu hafta sonu avon katologunda gördüm..avondan bir kaç göz kalemi ve ruj dışında bir şey almadım. aldıklarımdan da memnun kaldığımı söyleyemem. Göz kalemi allerji yaptı. Neyse ama bu sefer alacağım, bir çanta :)
çok hoşuma gitti. yaklaşık olarak 50*28 ebatlarında..biraz büyük gibi dursa da bence çok hoş. hem ben büyük çantaları tercih etmişimdir . içi kırmızı..bu önemli bir detay benim için..ayrıca dışında takıp çıkartılabilen saten bir fiyonku var. ocak ayına girmeden sipariş vermem lazım. fiyatıda kampanya dahilinde yuvarlak hesap 28 tl. çok hesaplı. Beğendiyseniz aklınızda olsun..
işte şimdilik hepsi bu :) bunlar kendim için harika yılbaşı hediyeleri olabilir..

6 yorum:

Pınar dedi ki...

kolye çok güzelmiş.Bende ucunda melek olan bir kolye istiyorum:))
geçen sene de istiyordum ama sıra gelmedi off.

STİLETTO dedi ki...

pınar; ben melek figürlerini pek sevmiyorum..gerçi 4 senedir benimle ve özel bir yeri olan büyük bir melek süsüm var noel ağaçlarının en tepesine koymak için tasarlanmış. onu çok seviyorum :)
ama kolye ucu olarak çok kibar durabilir.

bakalım benimkine ne zaman sıra gelecek :))
istiyorum banane..

Aylin Ünlü dedi ki...

Gerçekten mükemmeller,ojeden bende edineceqim,mükemmel duracağından eminim ama moda olduğundan haberim yoktu.Kolyeye ise bayıldım,bana gönderdiğin kar taneleri aklıma geldi,bu senede kullanacağım ağacımızda <3

STİLETTO dedi ki...

aylin; çok moda ama olmasa da farketmez :)
çok güzel duruyor. eminim senin tırnaklarına çok yakışacak..

o kar tanelerini bende kullanacagım..hatta baslangıc olarak beyaz kagıttan kar tanelerı kesip cocuk odasının camına yapıstırdım bıle :)

Unknown dedi ki...

hemen sana alalım o zaman seker:)

STİLETTO dedi ki...

özge, aman da aman düşünmen yeter :)