11 Kasım 2010 Perşembe

Aylin qeldi,kemerini baqlamayan kalmasın :)

Sıkı dur!
Beni tanımaya adım atacaksın.Kemerinin bağlı olup olmadığına dikkat et ve ibre 200 ü vurduğunda dünyamda kaybolmaya hazır ol,işte başlıyoruz;
Deli-dolu,içinden geldiği gibi hareket eden,inatçı,kararlı,dediği dedik çaldığı roman havası :) 9/8 lik hayatı ve tango kıvamında duyguları,hayatın virajlarında hızlı mı hızlı;aklı başında sayılabilecek kadar akıllı bir kadın var karşınızda...
Genellikle dünya benim etrafımda dönüyor ama bazen rotamı şaşırdığımda dünyayı durduruyorum ve etrafında dönmeye başlıyorum :) ''Biri bana dur desin'' sinyali verdiğimde,dur diyecek kişiyi seçiyorum ve bir sonra ki tura kadar işaret parmağımla dünyanın dönmesine izin veriyorum :)
 Modayı,müziği,film dünyasını fırsat buldukça da kitapları takip ediyorum.
Mümkün olabilse dört mevsim yaşayabilecek kadar kış aşığıyım ve aynı zamanda Aralık ayı doğumlu bir kış kadınıyım.
Takılarım,çantalarım,rimelim vazgeçilmezim ve tabii bir de olmazsa olmazım allığım...
Özgürlüğüme olan düşkünlüğüm en öne çıkmış özelliğim ve karşı dünyamız tarafından da en sevilmeyen özelliğim :)
Tamam sakin olun,vitesi küçültüp yavaş yavaş sağa çekiyorum;inmek isteyen inebilir,kalan sahalar her daim benim :)

1 yorum:

zelebek dedi ki...

haha tam tarif, kenara çek bakalım da inecekler insin varsa binecek hızlı hayata gelsin içeri...