11 Kasım 2010 Perşembe

Berrin geldi, esas duruşa geçin :)

Otuzlu yaşların hemen başında evli, mutlu (an be an değişebiliyor) ve çocukluyum :)
öyle olmasaydım aktivist olabilirdim sanıyorum. Özellikle hayvanlara ve doğaya çok duyarlıyım. Yazarım, çizerim, okurum, eğlenmeyi, gülmeyi yaşamayı dostlarımı severim. Asla yapamam diye düşündüğüm şeyleri yapmayı hayal ederim. Bungee jumping gibi..Yaşlanmayı düşünmüyorum..kış tatillerini ve sporlarını tercih ederim.
Rahatıma ve özgürlüğüme düşkünüm, turuncu renkle aramda tuhaf bir bağ var, turuncu olan her şey benim olsun isterim :)
Bulaşık makinesi boşaltmaktan, kibirli insanlardan, istediğim şeylerin olmayacak olma ihtimalinden nefret ederim.
Sabırsız, güleç, esprili ve her ortama ayak uydurabildiğimi söylerler..
Dünya üzerinde saçlarını boyatmamış ender kadınlardan biri olabilirim :)
Elbette on iki cümleden ibaret değilim. Ama tek cümleye indirgeyecek olursam, uzay boşluğundan kaçmış tanımlanamaz bir cisimim :)
Berrin ben..
Merhaba!

2 yorum:

zelebek dedi ki...

işte tüm bu yazılanlara gülmeden edemedim...
insan kendini bilmeye görsün....

hoşgeldim dimi bende.....

ıyıde ben n ıye yokum aranızda. sizin kadar çılgın çatlak ve içinizden birimi değilim ...

STİLETTO dedi ki...

:))
olur düşünelim bakalım seni de..
arkayı dörtleriz bakarsın hahahah

ve tabı hosgeldın tum yorumların guldurdu benı <3


berrin