12 Kasım 2010 Cuma

A MODA STYLE

Hemen hemen tüm kadınların takipçisi olduğu bir tarz vardır ve alışverişlerinde genellikle gözleri o tarzda tasarlanmış ürünlere yönelir diye düşünüyorum.Modayı takip edenlerin artık out,''bana yakışandır modam'' diyenlerin ise in olduğu dönemimizde -ki bende ikinci seçenek taraftarıyım- kendi stilini yaratan kadınların çok daha orginal göründükleri ve kendilerini kalıplaştırmadan sokağa adım attıkları da bir gerçek benim gözümde...
Oradan-buradan bulduğum kıyafetleri birbirine kombine ederek,birkaç takı veya kemer ile bütünleştirip üzerimde taşımak benim tarzım.Sadece klasik ya da sadece spor giyindiğim günler oldukça nadirdir.Genel anlamda birbirine karıştırıp kullanırım kıyafetlerimi.Lütfen bunu kumaş pantolon altına converse giymek ile karıştırmayın;asla yapmayacağım ve yapan kişilere de yakıştırmadığım bir seçenek bu :) Yine de aranızda bu tarz bir kombine ile dolaşan var ise saygı duyduğumu da belirterek,zevkler tartışılmaz cümlesinin arkasından hafif gülümsemek istiyorum :)
Moda konusunda kendi görüşlerimi genel anlamda tanıttıktan sonra; 'A MODA ÇİZME STYLE' için takibinde olduqum ve tasarımlarını oldukça beqendiqim bir Japon üretimi sunumları için hazırlıklara başlıyorum.
Sonra ki posta kadar mutlu kalın...

Hiç yorum yok: