28 Kasım 2010 Pazar

Pembe sevenler parmak kaldırsın :)

Olmazsa olmaz renklerimden olan pembe rengi için japon tarzdan alıntı yaptığım iki foto paylaşacağım sizlerle.Bir tanesi kotla rahat rahat kullanabileceğiniz,bu senenin yuvarlak burun modasına uygun tatlı mı tatlı bir ayakkabı.Kimine göre iddalı kimine göre günlük kullanıma uygun olan bu rengin ayakkabısı japon Tarz Giyim'de 75 tl olarak izleyiciye sunuluyor.

Diğeri ise yakasında ki tüyden kaynaklı daha klasik kullanıma uygun düşecek,belki biraz daha ağır duran toz pembe diyebileceğimiz bir pardesü...Onun fiyatı da 60 tl olarak sunulmuş.

Ürünlerin güzelliği dışında ilgimi çeken fiyatlarının uygunluğu...Kargo ödemelerini de kendilerinin yaptığını belirtirsem siz de hak verirsiniz sanıyorum.Tek riskli tarafı deneme olanağının bulunmaması ama belli ürünlerde bunun öneminin olacağını da düşünmüyorum.
Neyse,ne diyorduk pembe renk sevenler parmak kaldırsın :) Leopar dışında kıyafetlerim arasında illa ki olmalı dediğim bu renk,aksesuarlarımdan oje rengime kadar dört yanımı sarmış durumda.Çingene pembesinden tutun da,oldukça cırtlak bir pembeye varana kadar her tonuna giriş iznim var diyebilirim.İnsanın özgür,mutlu,heyecanlı ve maceraya açık ruh durumlarında kullanılmaya en müsait ve ruhu doruğa taşımaya etken en özel renklerden olduğunu düşünüyorum.Eğer uzak duruyorsanız,yanlızca bir defa bu renge geçiş hakkı vermenizi tavsiye ediyorum.
Son olarak;

Eskilerden günümüze gelen bir kesim olarak yazmam yanlış olmayacaktır,hani şu Hülya Avşar'ın disco sahnelerinde üzerinden düşürmediği tarzda,tek eksik olan başımda ki bantım olsa gerek :) Siyah tayt,siyah çizme ve siyah kemerle kombine ettiğim bu pembe tuniğim en sevdiklerim arasında...
Bu arada Berrin bilir bir de kırmızı oje tutkum vardır benim,her kıyafete uyar gözüyle baktığım bir tutku noktasında hem de :) Bununla ilgili başka bir post yayınlayacağım,tekrar görüşmek üzere...

15 yorum:

Berrin dedi ki...

ayakkabı çok cici. şu an benim olsun hoplaya zıplaya giyerim :)

kadınlar içinde pembe rengi sevmeyen yoktur sanırım..ama bazıları senin gibi daha çok seviyor :)

ve fiyatlar gerçekten çok iyi..
her kıyafete kırmızı değil ama bordo oje uyar diye düşünüyorum :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

oh be pembe pembe görünce içim açıldı :)

Nisamu Style dedi ki...

Ayakkabıyada mantoyada bayıldım:)

Bende bloğuma beklerim

http://wwwnisamublogcucom-nisamu.blogspot.com/

STİLETTO dedi ki...

Kırmızı da kırmızı diyorum hatuncum,her renge uyuyor işte,elimde değil ben yakıştırıyorum :)

Siu,

benimde :))

Nisamu,

Teşekkür ederiz,ziyaretine geliriz :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

ayyy ayakkabı cok guzel oyle pembe sewılmez mi :)
Tıpkı blogunun adının güzellliğinden dolayı bu blogu izlemem gibi :)

STİLETTO dedi ki...

Teşekkür ediyoruz moda duygusu,pembe herkesin gözdesi sanırım :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

olabilir şaşırmadm :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben de ben de parmak kaldırıyorummmmmm

STİLETTO dedi ki...

hoş geldin kova kadını :)
bende kovayım ;)



berrin..

Adsız dedi ki...

ya monta bayıldımm.. nerden buldnz onu hemen almak istiyrmmmmmm.. lütfen yardımcı olurmusunzz...

Topuklu Pollyanna dedi ki...

eğer mailden bize ulaşabilirseniz hemen yardımcı olabilirim,sevgiler...

Adsız dedi ki...

maille derken?

Adsız dedi ki...

ama ben hala bekliyrm :(((

STİLETTO dedi ki...

aylin hanım ilk fırsatta dönecektir size :)

sanki yetkili firma bizmişiz gibi :D

pembe panter dedi ki...

o ayakkabının fiyatı nedir acaba aşık oldum ayakkabıya