25 Kasım 2010 Perşembe

Topuklu ayakkabıyla kafasına vuruyorum, kimin mi? Ünlü düşünür Nihat Doğan'ın :)

He zoruma gitti :)
Lise yılları mıydı yeni mi bitmişti hatırlamıyorum kral tv nin ilk açıldığı revaçta olduğu sene ilk olarak orada görmüştüm zat-ı muhteremi.. gırdınnn galbimiiii diye gerdan kırıyor aynı anda şangırrrrtt diye camlar kırılıyordu :))
Şu adamı da sevenler vardır elbet, misal beni çok güldürüyor, bu şekilde güldürebilen azdır.

Sayfaya yakışsın diye pembe gömleğiyle çağırdım neden mi? stilettonun sivri topuğuyla kafasına kafasına vurmak için. Belki aklı başına gelir :)

Geçtiğimiz yaz ismini hatırlayamadığım yeni bir dondurma markasının reklamlarında görünmeye başlamıştı ki kısa sürede reklam yayından kalktı muhtemelen dondurmayı kimse almadığı için firmada battı nihat doğan yüzünden. E çeksinler cezalarını dondurma reklamında ne işi var bir de sonunda 'face to face' deyip bilmem kaç numaralı bakışıyla bakıyordu :)
Bu adamı jilet reklamında oynatmak gerektiğini düşünememişler. Ne de olsa kendi söylemiyle 'nihat doğan sakal gibidir, kestikçe daha gür çıkar' :))

şimdi sizlere ünlü düşünür Nihat Doğan'dan inciler sunacağım..

'önceden delikanlılığın kitabını yazıyorlardı, şimdi gayliğin..yazsınlar bakalım'
'halkın idolu robin hood olacağım..başbakanlıktan liderlikten bahsediyorum'
'benim memleketimin koyunu bile bir başka bakıyor' :)))
'biz boşandığımız kadının topuğuna dahi bakmayız' hahhahahha
'senin ruhun benim ruhumun önünde diz çöker tövbe ister'(i. tatlıses için)
'ben überseksüelim' hahhahahha
'face to face görüşelim'
'Atatürk ne demiş; yurtta sulh barışta sulh' :))
'filmi izledim beğendim, anladığım kadarıyla New york'ta geçiyor' (New york'ta beş minare için)

ve daha neler neler..
Stiletto kafasına ilk vurulacak olanı Nihat Doğan olarak seçti..
Benim memleketimin erkeği de bir başka oluyor bir başka bakıyor canım :))))

5 yorum:

STİLETTO dedi ki...

Öncelikle zoruna mı gitti Nihat Doğan ve altında ki giriş cümlesi ''he zoruma gitti'' inanılmaz güldürdü beni :)

Topuğuna bile bakmayız ve benim memleketin koyunu bile başka bakıyor sözlerine bayıldım:)

Mükemmel,çok keyif alarak okuduğum bir yazı olmuş Berrin,süpersin !

' AYLİN '

Pınar dedi ki...

Napsın Nihat Doğan;
Haklı değil mi,
Söylediklerini doğru düzgün söyleseydi kim takacaktı onu.
İnsanlar bir şekilde hayatlarını kazanmak gündemde olmak zorunda.
destekliyorum Nihat doğan'ı:)
Tamam bu bloğun yazarı olabilirim ama
ayrı da düşünebilirim:)

Pınar

Berrin dedi ki...

aylincim, aynı yerler ve hatta tamamı benim de hoşuma gitti :)
yazarken olsun şimdi okurken de aynı keyifi aldım:)
çok teşekkür ederim..

pınar, söylediklerinin düzgün söylenecek tarafı yok ki :))
gündemde olmak için saçmalanması gerek diye düşünüyor sanırım o da..
elbette ayrı düşünebilirsin :)
teşekkürler..

elaninsu dedi ki...

Kaynatın bakalım bende antistiletto açacağım sırf kıskançlıktan fonumdada Nihatcım olacak.

Berrin dedi ki...

ela, hahhah aşk olsun gel beraber kaynatalım..
demek antistiletto :))