24 Kasım 2010 Çarşamba

Makyaja kanmayan erkek,bilinçli tüketicidir :)

Sabah sabah bir erkek arkadaşımın facebook sayfasında rastladIm bu cümleye,oldukça güldüğümü söylemeliyim.
Ben erkek olsaydım sanırım hayatımda ki bayanın sabah kalktığında nasıl göründüğünü merak ederdim.Tamam yanıma gelirken,dışarı çıkarken süslenip püslenip yerini alıyor şehir sokaklarında ama ya ev sınırlarında?Tepeden topladığımız,savruk giyindiğimiz,salaşa beş kala dediğimiz günlerimiz elbette oluyor ama o esnada makyajımızdan arınan yüzümüz ne durumda?Hemen söyleyeyim,eğer yoğun makyaj gören bir cildimiz var ise kesinlikle solgun ve gözeneklerin kapanıp hava almamasından kaynaklı pürüzlü bir durumda.Makyaj sonrası tonikler,losyonlar,besleyici kremler olsa da bunlara ayıracağımız 5-10 dakikalık zamanı dahi çok görmemiz biraz da buna neden...
Tonik,maske tarzında ürünlerle uğraşacak zamanımız ya da günün yorgunluğundan halimiz olmadığını düşündüğümüz anlarımızda en azından bir kremle yüzümüzü nemlendirmeyi öneriyorum.Kullandığım ve oldukça yararını gördüğüm kayısı yağını da denemenizi tavsiye ediyorum ayrıca...Aktardan tedarik edebileceğiniz 1 şişe kayısı yağını,her akşam yüzünüzü temizledikten sonra pamuk yardımıyla sürüp gece boyu bekletebilirsiniz.Hem canlı bir görünüm sağlayacak hem de gözeneklerinize yerleşmiş olan makyaj kalıntılarını temizleyecektir.(Çok hafif duyacağınız yanma,cildinizin ne denli yorgun olduğunun göstergesidir).

Gelelim bilinçli tüketici konusuna:) Bana makyaja kanmayan bir erkek gösterebilir misiniz:)
Varsa çıksın meydana :)


7 yorum:

Berrin dedi ki...

ben günün hemen her saatınde aynı oldugum ıcın sabahları saskınlık yaratmıyorum:)
zaten gereklı zamanlarda makyaj yapıyorum.
ama yüzümü nemlendırmeyı ıhmal etmem ara sıra maske uygularım.

ben erkek olsam makyaja kanmam kesınlıkle makyajsız halını gormek ısterım sevgılımın. yoksa bır sabah uyandıgımda kabus yasamak ıstemem :))

eger dogal güzellıgı yoksa bır kadının makyaj acayıp etkılı oluyor:))

kayısı yagını da alayım bari :)

. dedi ki...

Gerekli zamanlarda(düğün,bayram) o da güç bela makyaj yaparım,herdaim aynı yüzleyim yani.
Makyajdan kastımda ruj rimel kalem üçlüsü...
Kayısı yağını deneyeyim bari...

Topuklu Pollyanna dedi ki...

hahah resmi görünce dedim noluyoruz,alemsin hatuncum :)

Senin doğal güzelliğin var,hep söylüyorum bunu allığa fondotene rimele ihtiyacın yok senin <3

Doğal güzelliği yoksa demişsin ya,ben ona pek katılmıyorum,makyaj yapmayı bilmeyen;bilipte yüzünde taşıyamayan çok örnek var;işin sırrı makyajda değil belki de ne dersin :)

Topuklu Pollyanna dedi ki...

Ebruli Günce,

benim makyajım allık rimel ve beyaz aydınlatıcıdan ibaret,sade makyaj işte bizimkisi :)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Abartıya kaçmamak koşuluyla makyaj her zaman güzeldir.makyajlı bakımlı kadın daha daha güzeldir:)makyaja kanmayan bi erkek yoktur bence.ben gösteremem çünki Berrin,Aylin,Pınar üçlüsü var:)blogunuz güzel olmuş ellerinize sağlık.

STİLETTO dedi ki...

Ben bakkala bile çıkarken yapıyorum makyaj.
çok mu çirkinim acaba.
Bir de kayısı yağı almıştım bir ara,çok bunaltıcı geldi bana kokusu.

Pınar

Aylin Ünlü dedi ki...

Moda Gezgini,

yorumun için teşekkür ederiz,kesinlikle makyaja kanmayan bir erkek yok:)Abartıya kaçmamak koşuluyla makyaj her daim güzel tabii,ama şu göz kapaklarını olabildiğine boyayan bayanların ''bu günlük makyajım'' durumu yerinde değil diye düşünüyorum.
Sonuç:makyaj şart :)

Pınar,

kayısı yağının kokusu benim haz aldığım bir koku,sana saçlar için sarımsak yağını hiç önermeyeyim o halde :)