13 Kasım 2010 Cumartesi

Leoparı ya seversin ya sevmezsin

Dişiliğin, vahşiliğin, gücün cazibenin simgesi olarak görülen leopar desenli elbiseler ve diğer ürünlerin modası geçmiyor. Her yıl değişen trend’in yanında leopar ayrı bir kulvarda hakimiyetini sürdürüyor.
Son yıllarda orijinal sarı kahve tonlarının dışına çıkılıp pembe siyah gri turkuvaz tonlarına  geçilmesi beğeni yelpazesini genişletmiş durumda.
Kadınların hatta erkeklerin de leoparı seven ve sevmeyenler olarak ikiye ayrıldığını düşünüyorum. Sevip de giymeyen giyemeyenleri de unutmamak gerek.
Kendi fikrim yaşlı ve rüküş göründüğü yönünde. Yaptığım araştırmalara göre leopar giyip rüküş görünmemek için tek parça üzerinde olmalı. Yalnız elbise yada yalnız ayakkabı çanta gibi. Kilolu hanımlara ise tavsiye edilmiyor.
Leopar deseni daha önceleri ayakkabı çanta ve elbiselerle sınırlı iken son yıllarda tüm aksesuarlara yayılmış durumda.

Yinede ben;
Hayvan desenlerinin doğada ait olduğu yerde kalmasından yanayım.
Ya siz leoparı sevenlerden misiniz?
**Yazı alıntı değildir..

6 yorum:

zelebek dedi ki...

hayır sevmıyorum, hatat hiç yakıstıramıyorum kimseye...

STİLETTO dedi ki...

ÇAK DOSTUM :))

berrin..

Syhn dedi ki...

sevip giymeyen kısımda sayılaiblirim ..
leopar taytımı sayma onu yakın arkadaşlarım dışında üzerimde görebilen çıkmadı henüz :) bir de pilates sınıfındakiler :))))))))

STİLETTO dedi ki...

syhn; pilates sınıfındakıler ıcın cok ıddıalı :))

seviyorsan gıymelısın ama ne derlerse desınler yaşlı işi gelıyor bana.

Nisamu Style dedi ki...

Ben Leopar severim:)Leopar çanta,ayakkabı,aksesuar hepsine bayılıyorum:)

STİLETTO dedi ki...

nisamu; bende seviyorum leoparı ama doğadaki canlı halini :))


berrin..