22 Kasım 2010 Pazartesi

hangi ülkenin erkeği size göre (test)

Hangi ülkenin erkeği size göre bilmek istiyorsanız mahmure.com daki bu testi çözmeye davet ediyorum sizi :)

İran
Sadece görece muhafazakar yapınızdan dolayı değil, karşı cinste aradığınız diğer kültürel ve fiziksel özelliklerden dolayı da ruh ikizinizin İran'da olabileceğini düşünüyoruz.
Müthiş bir kültürel mirasa sahip bu topraklarda, damarlarında Pers kanı dolaşan bir prens sizi bekliyor olabilir...

benim testimin sonucu bu :)) sevmediğin ot burnunda bitermiş derler ya öyle..
banane saymam :))

21 yorum:

. dedi ki...

Finlandiya
Haritayı açın ve Finlandiya'yı bulun...
Gelecekteki sevdiceğiniz o haritanın içinde bir yerlerde yaşıyor olabilir.

Aradığınız fiziksel özellikler de karakter yapısı da Finlilerin prototipine bir hayli uyuyor.

Tatile gidecekseniz yanınıza kalın bir kazak alın.

Yok Finli bir turistle tanışacaksanız, gezmeye Türk hamamından başlayın.

Aklınıza yanlış bir şey gelmesin, onların da meşhur Fin hamamları var ya, ondan diyoruz!

Ben sarışın erkek sevmem kiii :)
Saymam bana ne

STİLETTO dedi ki...

ebruli günce, ben üç sene yaşadım finlandiyada :)
sarışın sevmiyorsan zaten olmaz :))
ama tipsiz sayılmazlar :D

BERRİN..

Adsız dedi ki...

Almanya
Açık sözlü, dobra birisiniz. Kimileri nobran da diyor ama yok yok, katiyen öyle değilsiniz.
Karşınızdaki kişiden beklentiniz de az çok sizin gibi biri olması.

Çıtkırıldımları, lafının arkasında duramayanları pek sevmiyorsunuz.

Bu beklentilere ve karşı cinste aradığınız fiziksel özelliklere bakınca, aradığınızı Almanya civarlarında bulacağınıza inanıyoruz.

:)))

Aylin Ünlü dedi ki...

Bana da İran erkeği çıktı,nasıl olur ki iranlılar?Görmeden yorum yapamayacağım :)))) Bu arada hatuncum ikimize çıkan farklı olsaydı şaşardım,neyimiz farklı olacak çok merak ediyorum :))))

Berrin dedi ki...

bir koşu gider görürüz irandakileri hahahhaha
biliyorsun orada örtüsüz gezemezsin :))ben idare ederim de seni düşünemiyorum :)

Pınar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
STİLETTO dedi ki...

test de yapacaksın baska seylerde ne demek bu sımdı :))
yap bakalım iran cıkarsa takılırsın pesımıze hahhahah


berrin..

Pınar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
STİLETTO dedi ki...

yukarıdakı adsızın sen oldugunu dusunmustum alman cıkınca :)
evet aynı senı anlatıyor cunku.
bu kadar realıst olman gerekıyor mu :)
alt tarafı eglence.
şal ve esarp degıl canım sapka bere vs yı ısaretledım ben hahahha

yollarımız ayrılıyor sen almanyaya bız ırana :))))


berrin..

not: bır de yorum atınca onaylasanız ne guzel olur..onunlada ben ılgılenmek duurmunda kalıyorum. agır işçiyim vesselam :))

Pınar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
STİLETTO dedi ki...

bende yap dediğimin hemen yapılmasını isterim :)))

senin ciddiyetin eğlenceli zaten :))

berrin..

Pınar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aylin Ünlü dedi ki...

İran'a mı,yok valla gidemem oralara kadar,ha beni kabul ederlerse bu halimle o zaman tamam :) Bir orası kalmadı karıştırmadık zaten,oraya da el atalım hatuncum :)
Pınar sende takıl peşimize,bilmemneden hoca Almandan koca olmaz demişler :P:P

Pınar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
STİLETTO dedi ki...

tavuk kış kışlamak için irana gitmeye gerek yok ki:))


BERRİN

Aylin Ünlü dedi ki...

Neremize bağlayacağımız konusunda bilgi birikimimiz tam pınar sen onu dert etme.

STİLETTO dedi ki...

İrana gidince baş bağlanır .Yoksa başka bir yerde mi bağlanıyor.Bilmiyo ben:))

Berrin dedi ki...

baş iranda değil dünyanın her yerinde bağlanabilir. ama iranda mecburidir.


muhabbete bak :))

Aylin Ünlü dedi ki...

İran'a gidince baş bağlanır,İtalya'ya gidince?Bu ülke ülke değişiyorsa bir yerlerde problem var Pınar...

Başka bir yerde mi bağlanıyor konusuna gelince :) Bilmem bilir misin şu sözü;''bizim kız bizden kaçar,başını örter,k.çını açar '' :)

İş baş bağlamakta değil yani...

Pınar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aylin Ünlü dedi ki...

qüldüm :)