14 Kasım 2010 Pazar

A MODA STYLE ÇİZME

Sanıyorum kış ayı kombinelerimizin en belirgin hatlarını oluşturan bölümlerden biri bu;hemen hemen her kadının dikkat ettiği,vitrinlerde sık sık göz attığı,giymeye cesaret edemese dahi beğendiği değişik modellerin bulunduğu bir kategoride çizmeler.Genellikle düz taban çizmeler revaçta gibi görünse de,topuklu çizmelerinde kaybolmadığı bir kış dönemi geçirdiğimizi görüyorum etrafıma baktığımda...Benim tercihim genel anlamda düz taban çizmeler oluyor,şuana kadar sadece bir defa topuklu çizme giydim bu sene ve masabaşı çalıştığım halde oldukça yordu beni...
Daha önceki postumda bahsettiğim japon tarzı çizmelerden birkaç model ekleyip beğeninize sunmak istiyorum bu yazıda.Önce benim her aksesuarda ve giyimde favorim olan leopardan başlayalım;
İşte benim gibi ''ben yüksek ve ince topuk giyemem'' diyenler için oldukça şık ve albenisi olan bir leopardi çizme...Bahsettiğim japon tarz stilde fiyatı 80 TL olarak geçiyor.

Yukarıda eklediğim çizmeye nazaran daha dişi ve daha ince topuk bir leopar...Bence klasik giyime daha yatkın,genel anlamda spor giyinene bir kadının tercih etmemesi gereken ve tabii ince topuk ile yürümeye cesaret eden bir kadının da rahatlıkla tercih edebileceği bir tarzda.Fiyatı 95 TL olarak geçiyor.

Yine ince topuk ve benim yine özellikle kırmızısını iddialı bulduğum,aynı zamanda da her iki rengin oldukça şık durduğunu düşündüğüm favorilerimden bu çizmeler.Hem kot ile hem kumaş pantolonla çok rahat kullanılabilecek ama ince topuk olduğundan yürüyüş açısından ayakları zorlayacak bu çizmelerin fiyatları da 95 TL olarak geçiyor.
Bu topuklu çizmeler arasından hemen sıyrılıp bir tane düz taban çizmeye bakalım mI?Mesela siyah renginin de mevcut olduğu bu çizme;

Her çeşit kıyafet ile rahat rahat kullanılabilecek,oldukça rahat görünen ve oldukça şık bir görüntüye sahip bu japon tarzı da 80 TL olarak geçmekte...Japon tarz diyorum fakat benzerleri illa ki piyasada mevcuttur.
Son olarak benim oldukça beğendiğim ama renginden ötürü kullanışlı bulmadığım bir çizme ile noktalıyorum postumu;
Topuğu hemen hemen hepimizin kullanabileceği ölçülerde,yuvarlak burunlu,farklı renklerinin kot ve etek ile çok güzel duracağına inandığım şık bir çizme modeli...
Son cümleleri yazarken favorimin her daim leopardi olduğunu belirtmek istiyorum,yanlızca çizmede değil kadına dair herşeyde bir parça leopar bulunmalı bana göre.Kıyafetlerim de yer yer hakim olan leoparları da bir sonraki postlarda belki paylaşabilirim sizinle,ne dersiniz?
Mutlu kalın...

2 yorum:

Berrin dedi ki...

3 ve 4. karedekiler tam tarzım :)
bir yazı önceki leopardi yazımı yazarken epey güldüm aklıma hep sen geldin ve demet akalın :)))

Aylin Ünlü dedi ki...

Bende ne zaman leoparlı birşeyler giysem aklıma ''leopardiiii'' demen geliyor :))